sunnuntai 3. kesäkuuta 2012

Sellanen normi päivä

Heräsin aamul jo ennen kahdeksaa, vaik onki sunnuntai. Piti nimittäi mennä töihin klo 11 ja halusin viettää mun aamuu ilman tulipalo kiirettä. Tiiätte ehk, syödä, käydä suihkus, meikata, lukee Hesarin... tehä kaikki tarpeelliset aamutoimet, jotka tekee aamust aamun.
Olin vähä yli-innokas ja saavuin työpaikalle puol tuntii etuajas (aika perus minä kyl). Venailin siinä sit aikani et vuorovastaava tuli avaa ovet nii et pääsin työn touhuun. Vaik oon ollu jo yli vuoden töis kaupal, en oo ikinä tehny sunnuntaina kenttä vuoroo, vaan pelkästään kassaa. Oli kyl just hauskaa, vaik aika ajoin stressasinki sitä et saanko kaiken ajois valmiiks. Jouduin huolehtii sekä HeVi- että maito-osastost yhtä aikaa, enkä oo aijemmin onnistunu siin kovin hyvin. Oon aina jotenki niin hukas siel maitokaapis! Availen vaa ovii ja seilaan edestakas löytämättä mitään. Tänää kuitenki sain kaiken tehtyy ja viel ihan ajallaan, ku mun ihanat duunikaverit vähä autto.

Työpäivän jälkee fillaroin pikavauhtii himaan et ehtisin näkee mun isovanhemmat, ennen ku niitten piti lähtee takas kotiin. Ette arvaakkaa mikä mua odotti pöydäl ku tulin ovest sisää. Tadaa, äitin leipoma mustikkatäytekakku! Nää oli tääl porukal juhlistanu mun veljen synttäreit ja kakkuu onneks säästy mullekki. Piristi kyl mieltä kiireisen duunipäivän jälkee!
Täs kuva kokonaisest kakusta. Ei kehdannu sellast puoliks syötyy esitellä!

Nyt oon vallottanu meijän tietokoneen ku lupasin laittaa frendille kuvii eilisist juhlista. Samal voin fiilistellä hyvää musaa kera kylmän appelsiinimehun. Täs pari biisii joist tulee hyvälle tuulelle, kannattaa kuunnella. Toimii ainaski mun kohal!

  1. Fall out boy- The take over the breaks over
  2. Bonnie Tyler- I need a hero
  3. Hyuana- Bubble pop
  4. Turisas- Sahti waari
Ps. Jos ette tänään oo viel miettiny et mikä/mitkä asiat teki teijän päiväst spesiaalin, tehkää se     NYT! :)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti