lauantai 2. kesäkuuta 2012

First page

Eka teksti omaa blogia... ja kirjottaminen on hämmentävää kyllä hieman vaikeeta, vaikka olin ihan innoissani alottamassa tätä projetkia! Alunperinhän blogin alottaminen oli äipän idea ja sunnitelmis oli perustaa yhteinen blogi. Meijän kiinnostus aihetta kohtaan alko siitä ku luettiin yhessä mun serkun ja sen miesystävän blogia, mikä on siis aivan älyttömän sulonen! Aihealueen rajaaminen, nimen keksiminen ja kaikki muu osottautu kuitenki semi haastavaks, joten ehdotin siis äitille et tehään sille ihan ikioma blogi. Tänää aloin sit väsää sitä blogia et äiti pääsee alkuun (huom. äippä on taitava monessa asiassa, mut tietokoneen käyttö ei oo yks niistä). Sivuja väsäillessä kasvo sit oma innostus niin paljo lisää, että päätin alottaa samantien itekki bloggaamisen!

Idea täs Live your life with passion- blogissa on aika simppeli. Oon viimeaikoina heränny kelaa sitä, miten paljo hauskempaa elämä on, ku oppii ottaa ilon irti ihan pienistki jutuist. Eikä se muute oo niin yksinkertast ku luulis! Tai ei ainakaa mulle, pisteet niille joille se on.
Mitkä sit on sellasii pienii juttui jotka piristää päivää? Eri ihmisille ne on eri asioit, mut mä tuun iloseks siit ku saan töis latoo pilttipurkkei hyllyyn (kyllä, olen tosissani. Se on just hauskaa!). Tai siitä ku joku täysin random ihminen tulee kadul kehuu mun vaatteita/hiuksia/tjsp. Tai vaikka siitä ku kaveri laittaa yllättäen viestiä ja kyselee kuulumisia tai ku poikaystävä on käyny ostaa mulle ilman sen kummempaa syytä jättisuuren suklaakeksin! Simppeleit juttui, mut ne saattaa parhaimmillaa pelastaa koko mun päivän.

Tänää mä nautin siit, et sain viettää aikaa yhen  mun parhaimman ystävän kaa! Ei nähä kovin usein ku molemmil omat kiireet ja aikataulut menee iha ristiin, joten koitin ottaa kaiken irti yhteisest ajast. Ei muute ollu iha niin helppoo, ku neiti sai tänää valkolakin ja oli tietty velvotettu omis juhlissaa seurustelee kaikkien ihmisten kaa.

Sää ei ollu ehk paras mahdollinen, mut saatii silti otettuu muutamat kuvat ulkona. Kerranki molemmat edustavina!

Mun mekko on kirpparilöytö. Ei uskois, vai mitä? :)


Noi korut oli ihanat! Tykkään.
Rakastuin noihin kaikkii herkkuihin mitä oli tarjolla! Kuvassa on siis vaa murto-osa. Pöydält löyty myös täytekkakkuu, leipii, sipsii, voileipäkakkuu ja vaik mitä naposteltavaa. Nii ja juomatarjoiluki oli, tottakai.

Illal katottii äitin kaa joku romanttinen hömppä-leffa telkkarist ja syötii kinuski poppareit ja karkkii.
Perfect day! Nyt meitsi kiittää ja kuittaa, huomen duunipäivä joten haluun saada nukuttuu hyvät yöunet.


                                                                                                                 







          








Ei kommentteja:

Lähetä kommentti