keskiviikko 27. kesäkuuta 2012

Arki

Töitä. töitä, töitä... vähä heikosti aikaa ollu sen takii kirjotella. Seuraavat pari viikkoo pitäs viel painaa duunia, mut onneks sit alkaa kesäloma part 2 ! Köpis kutsuu, can not wait.
Täs nyt vaa nopee kooste siitä mitä mun arkipäivät pitää sisällään (huom. ne arkipäivät ku joudun olee iltavuorossa. Eroaa huomattavasti niist päivist ku tekee aamuja).

Tiistaina uhrasin mun aamun mm. kynsien laittoon. Edellisiä jaksoinki katella jopa viikon ajan, mikä on ihme. Yleensä lakkailen kynsii nimittäi pari kertaa viikos. Kai tätä vois jo harrastukseks kutsuu...
Datailu on kans aika perus. Ja Disney-leffat! Espanjaks, englanniks, ruotsiks, suomeks... ku kattoo eri kielil ni saa niist enemmän irti. Eri kieli, vähä eri jutut.
Yks asia mihin oon koittanu kiinnittää huomioo työn ohel on syöminen. Kauheen helpost käy nii, et ku oon esim. iltavuoros ni en syö lämmint safkaa ollenkaa. En jaksa himas kokkailla mitää ja sit vaa töis ostelen jtn salaattii, patonkii yms. mikä ei siis todella oo kunnon ruokaa. Täl viikol oon skarpannu ja ykski aamu ennen  duunii tein itelleni munakkaan. Tadaah!
Siis kai tää on kunnon ruokaa?? En oo mikää mestari keittiös, mut toi oli just hyvää. Anyway, se siit arkielämäst, lupaan ens kerral laitella jotain mielenkiintosempaa.
Nautinnollista loppuviikkoa ihmiset! Jos ette muuta hauskaa arjesta löydä ni fiilistelkää sit vaikka onnistunutta munakasta (niin ku meitsi).

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti