torstai 21. kesäkuuta 2012

Hei hei, talviturkki!

Keskiviiko 20.6.2012

Sen jälkee ku on eka raatanu duunis kaheksan tuntia, ei voi olla mitää parempaa ku rannal  löhöily yhen mun tosi hyvän frendin Even kans! Kuin siistii, et Eve on nyt kesän Espoos ku se muuten asuu jossai Lappeenrannas. Pystyy viettää enemmän aikaa yhes. Hengailtii rannal joku pari tuntii ja vaihettii kaikki kuulumiset ja juorut. Otettii myös kuvii ja meitsiki uskals vihdoin heittää talviturkin veke! 
Eväät on aina ihan must!
Siel meitsi vetää! Oli semi kylmää kyl. Mut bye bye, turkki.
Tadaa, bikinit ja pyyhe sävy sävyyn!
Neljän jälkee fillaroin rantsust takas himaa. Safkattii loimulohta ja perunoit, minkä jälkee mä, mami ja iskä lähettii Santikseen moikkaa mun parempaa puoliskoa. Se raukka on ollu siel koht vuoden, mut enää pari viikkoa ja sit on intti ohi, samoin ku mun inttileskeys. Käytii Sodes syömäs munkit (paitsi minä, joka päädyin riisifruttiin) ja sit mentii viel hetkeks rantaa istuskelee. Sorsapesuekki tuli moikkaa meit. Ne oli iha yber rohkeit, tallusteli ihan siin lähel. Awws.
Vierailuaikaa ois ollu ysiin asti, mut koska mul oli seuraavan aamuna duunin takii herätys klo 4.40 ni jouduttii lähtee jo kasilt et ehin ajois himaa koisii.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti