sunnuntai 24. kesäkuuta 2012

Sunnuntain leffailtailua

Kattelin mun vanhoja päivityksiä ja heräsin just miettimään, et kadotinko mä mun blogin punasen langan jossai välissä? Tarkotushan oli siis kannustaa muiden ihmisten lisäks mua itseäni nauttimaa elämäst ja löytämää arjestaki ne kaikki pienet jutut jotka saa hyvälle tuulelle (ikuisuusprojetki! Toisin ku moni luulee, se ei oo mulle helppoo. Oon perus negatiivinen). Tää nyt kumminki meni vähä tällases päiväkirja-meiningiks... mut toisaalt, samapa toi, kert kirjotan tääl niist arkisistki jutuist joist oon oppinu iloitsee huomattavan paljo enemmän ku mitä ennen.

Tänää nukuin ihan super pitkään ja nautin kiireettömäst aamusta. Iltapäiväl Johanna tuli hakee mua himast ja suunnistettii kauppaa hakee vähä mättöö leffailtaa varten.
Sipsei, dippii, jätskii, juhannuksest jäänyttä pätkiskääretorttua, Johannalle kokist ja meitsille angry birds juomaa! Karkkiaki meil oli, mut niist ei nyt oo kuvaa.
Katottii Sherlock Holmes 2. ja täytyy kyl sanoo et tykkäsin ihan kybäl! Hajoilin leffan aikan semi paljo, suosittelen kaikille lämpimästi.
Johannal on sen huonees tollaset söpöt pöllöt! Oon iha rakastunu kaikkii pöllö-juttuihin just nyt ja voisin haluta noi itelleni...

Leffailun jälkee sain kyydin Kiloon ku piti mennä hakee skoba poikaystävän luota. Se on ollu siel nyt viikon ku en viittiny sitä viimeviikonloppuna ajaa satees himaan. Ironista kyllä, sade alko just ku hyppäsin skoban selkään ja loppu aika pian sen jälkee ku olin himas. Joskus aikoinaa oisin saanu varmaa hullut raivarit ja manaillu itekseni seuraavat pari tuntii, mut nyt tyydyin vaa naureskelee. Olihan toi kuiteski aika huvittavaa.
Heitin märät vaatteet kuivuu, vedin jalkaa mun ihanat vesimeloni bokserit ja tein itelleni kupin kuumaa kaakaota. Nyt voinki sit taas linnottautuu koneelle loppuillaks. Nauttikaa illast, niin mäki aattelin tehä.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti