keskiviikko 6. kesäkuuta 2012

Tiistai

Aika hetkinen päivä, koko ajan oon ollu menossa ja vasta illal ehti levähtää.
Heräsin aamul klo 4.40 ja suunnistin työmaalle. Lämpötila oli tosi alhaalla, vaan +5 astetta, mut onneks aurinko sentää paisto. On just rentoo kävellä siihe aikaa noit hiekkateit ku missää ei oo muita ihmisiä ja kaikkial on niin hiljasta. Tai ainaki lähes hiljasta... tällane otus nimittäi rapisteli puun oksal terho suus. Kuin söpö!
Seuraavat 8h meniki sit töitä paiskiessa. Ku kello viimein tuli kaks ni oli tosi huojentunu olo ku pääs lähtee. Lampsittii mun yhen duunikaverin kaa dösärille ja hypättiin 21:een, joka vei meijät Lepuskiin. Vaihettii lennosta junaan ja jäätii pois vasta stadin keskustas. Suunnitelmis oli ettii mun poikaystävälle lahjaa ja vähä kierrellä kauppoi muutenki.  Eka etappi oli kuitenki R-kioski, koska molempien matkakortit oli päässy tyhjenee. Eli eiku arvoo latailemaan.
Ku pakolliset menot oli hoidettu, alotettii shoppailu. Olin vähä hukassa, ku en tienny tarkallee et mitä halusin ostaa mun poikaysyävälle. Ekat neljä kauppaa tuottiki pettymyksen ja pieni paniikki alko iskee, mut viimein löydettii asematunnelin Cyberist just täydellinen t-paita! Hintakaa ei ollu kaamee, joten päädyin sit ostaa sen. Oon aika varma et herra tulee yllättyy ilosesti. Shoppailles tuli niin nälkä, et suunnattii Amarilloon vähä tankkaa. Tilattii molemmille isot burger ateriat ja oli muuten hiton hyvää! Tosi isot annokset vaa, melkei tuli ähky olo. Ennen ku hyppäsin takas Lepuskii vievään junaan, käytii viel tsekkaa yks kauppa mist tarttu mulle mukaa maailman söpöin bolero. Sellanen pitsinen musta, mikä on ihanan kevyt kesäkeleil. Ehkä laitan siit seuraavas päivitykses kuvan.

Soitin junast jäätyäni mamille ja treffattii Sellon prisman edes. Piti mennä kattoo yks matkalaukku, mut päädyinki ostaa itelleni kaks paria kenkiä. Niille oli kyl tarvetta, en nimittäi omista ku yhet kesäkengät. Tennarit on vähä turhan raskaat hellesäil. Kenkäostosten jälkee käytii viel hoitaa ruokaostokset ja sit suunnattii himaan. Nyt oon vähä väsy, mut happy! Lahja löydetty, samoin kengät. Onneks huomenna saa nukkua pitkään, ku on iltavuoro.
Täs viel kuvia päivän löydöistä. :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti