sunnuntai 13. lokakuuta 2013

Äiti-tytär aikaa

 Palasin la-su välisenä yönä vihdoin takas Suomeen, mut se ei tarkota sitä et Slovenia- postaukset ois ohi (sori jos ehitte jo innostua siitä et vaihdan aihetta). Alla olevat kuvat on torstailta. Esittelin sillo äipälle Tivolin puiston ja kahvilan sekä upeen ravintolan keskustassa.
 Kookos-suklaajätskin jälkee lounaalle. Väärä nruokailujärjestys on joskus ihan ok.
 Ravintolassa ei jostain syystä ollu ketään muita ja saatiin safkailla ihan kahestaan. Loppuillasta viel shoppailua, veneajelua ja mamin tekemän kirsikkapiirakan maistelua. Tällasta kutsuisin mukavaks päiväks.

2 kommenttia:

  1. Mä kuulostan varmaan ihan hölmöltä, mutta mulla on jotenkin jopa haikea olo, kun tää sun Slovenia aikasi on ohi! :D Ensinnäkin näitä postauksia on ollut tosi kiva lukea (vaikka oonkin ollu liian laiska kommentoimaan mitään fiksua) ja toisekseen, sä lähdit samoihin aikoihin Sloveniaan, kun mä lähdin Barcelonaan. Jotenkin tätä ajankulumista on kamalan vaikea käsittää, mutta nyt sä oot jo Suomessa ja mä oon ollu täällä jo yli kuukauden, hui :D Mua ei ainakaan yhtään haittaa, jos nämä Slovenia postaukset ei ihan heti lopu, näitä on mukava lukea!:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Super mahtavaa kuulla et oot viihtyny mun Slovenia- höpinöiden parissa! :) Olin ajottain jopa hieman huolissani et jaksaako porukkaa kiinnostaa enää.

      Iloksesi voin ilmottaa, et viel muutama juttu Sloveniasta on tulossa, joten loppu ei koita ainakaan ihan vielä! Toivottavasti oot nauttinu ajasta Barcelonassa yhtä paljo ku mä nautin ajastani Ljubljanassa. :)

      Poista