keskiviikko 8. elokuuta 2012

Vapaapäivä

Koko aamupäivä meni tänää oikeestaa vaa leffoi katelles sekä lehtiä lueskelles, ennen ku kello tuli puol neljä ja mun frendi tuli meil käymää. Eve oli ystävällisesti lupautunu mun uhriks meikkikokeiluissa ja täs lopputulosta.


En suinkaa tyytyny pelkästää Even meikkaamisee vaan kokeilin itekki jotain uutta.


Täl kertaa onnistuin kuitenki sössimää jotain, enkä ollu nii tyytyväine mun aikaansaannoksee, mut olkoot. Kyl toi menettelee, ens kerralla sit ehkä parempi. Tää ko. meikki ei vaan sovi mulle nii hyvin. En sit tiiä missä vika, värissä vaiko mun tavaramerkin eli vahvojen rajauksien puuttumisessa...



No, ain ei voi kaikki onnistuu. Päivän asuvalinnasta ja kynsistä en onneks löytäny valitettavaa.


Ku Eve lähti kotii ni vallotin heti meijän tietokonee. Oon täs nyt ootellu et mami saa yhen kirjan luettuu loppuu nii et mä voin kahmasta sen itelleni. Luin sen viimeeks joku viis vuotta sitte ja haluisin lukee sen uudestaa, koska muistan tykänneeni siitä.

Wikipedian kuvaus kirjasta oli sen verran okei, et oon nyt laiska ja teen suoran lainauksen. " Tarina vailla loppua kertoo kymmenvuotiaasta Bastianista, jolla on vaikeuksia koulussa ja kotona. Eräänä sateisena marraskuun päivänä Bastian varastaa antikvariaatista vanhan kirjan nimeltä Tarina vailla loppua ja piiloutuu koulun ullakolle lukemaan. Huomaamatta hän joutuu mukaan kirjan tapahtumiin, ja satuolentojen kansoittamaan Fantaasiaan, elämänsä seikkailuun."


Juoni on oikeesti tosi mukaansa tempaava, vaik toi kuvaus saattaa joidenki korvii kuulostaa perus fantasia shaisselta. Kirja on kaikenlisäks mukavan yksilöllinen, koska teksti on välillä sinistä ja toisinaan punasta. Punasta sillon, ku kirjassa kerrotaan Bastianista ja sinistä ku teksti on Bastianin lukemaa kirjaa. Myös joka kappaleen alussa oleva ensimmäinen koriste- kirjain menee aakkosjärjestyksessä. Eli ekan kappaleen eka kirjain on A, seuraavassa se on B jne. Mä niin suosittelen tätä kaikille!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti