tiistai 14. elokuuta 2012

Just one tuesday


Mun eka kouluaamu ei menny ihan putkeen vaik alku oli lupaava. Heräsin jo kuudelta (olin vaa tosi virkeenä jotenki) ja olin 10min etuajassa dösärilläki. Perhanan dösä kuitenki tuli reippaasti myöhässä, mikä tarkotti sitä et myöhässä oli meitsiki. Tosi moni epäonninen oli samassa bussissa mun kaa, mut opo oli sitä mieltä ettei julkisten myöhästyminen oo hyvä syy olla myöhässä. Juurikin näin... en oo ikinä elämässäni myöhästyny töistä ja koulustaki ehkä pari kertaa, ni sit ku kerran sattuu tollasta ni saa huudot? Just my luck.

Anyways, ei sen enempää koulusta. Luonnollisesti mulla ei oo nyt kuvia näyttää, mut ajattelin joku kerta viedä kameran mukanani (kuhan lukuvuosi täst etenee) ni pääsee ulkopuolisetki vähä sisälle siihen mitä on kosmetologiks opiskelu yo-linjalla.


Sää oli koko päivän tosi aurinkoinen ja mami houkutteliki mut illal mukaan hakee ruokaa meijän kanille. Pyöräiltii ekaks Espoon lemmikkipisteesee hakee vähä täydennystä kuivamuonavarastoon ja takasin päin tullessa bongailtii isoja voikukanlehtiä.




Pysähdyttii perinteisee tapaa joka mutkas ottaa kuvia. Meininki on aina sama. Mä tai mami nähää jotain jännää mist pitää saada foto! Nytki löysin ton hauskan vänkyräpuun ja oli sit tietty aivan pakko möyrii kaikkien nokkosten läpi tonne.


Matka jatku puiston läpi kotitielle. Jouduttii kuitenki tekee taas uus pysähdys ku mami bongas vattupensaan. Siel me häärittii molemmat vattujen kimpus ja ohikulkijat tuijotti, mut mepäs saatiiki hyvä pieni lisäys meijän talvimarjavarastoon.




Päivän hyötyliikunta suoritettu. Nyt kai voin hyväl omaltunnol hautautuu peiton alle lukee kirjaa, eiks niin?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti