lauantai 2. maaliskuuta 2013

Synttärifiiliksiä

Apua, eilisestä asti lasissa 21, mut tuntuu siltä et oon ikuisesti jämähtäny ikävuoteen 19. Ehkä jäänki ikiteiniks? Tai sit en. Alunperin mun ei pitäny edes juhlistaa synttäreitä mitenkää vaa olin ajatellu viettää rauhallisen koti-illan kämppiksen ja poikaystävän kaa. Toisin kuitenki kävi.
 Kutsuin kämpille hengailee kourallisen hyvii frendei joit tulee nähtyy aivan liian harvoin ja pyysin äitii leipoo mulle synttärikakun. Saatoin olla ehkä hieman vaativa toivoessani musta-valkosta, mustikkatäytteistä, neliskanttista täytekakkua, jossa ei oo kuitenkaa käytetty salmiakkia tai lakua. Äitiin pysty kuitenki luottaa ja jälleen kerran sain haluamani kakun. Kiitos mami!
 Aika meni mukavasti safkailles ja kuulumisii vaihtaes, ehkä vähä liianki nopeesti.
 Kymmenen jälkee oli nimittäi aika antaa yörauha naapureille, joten suunnattii nenämme kohti Stadin yöelämää jaTigeria. Kotinurkille palattiin vast neljän maissa, mut silti nousin tänä aamuna ylös jo ennen kymmentä. Strange. Ainaki saan unirytmin säilytettyä ja oon sit huomenna virkeenä töissä.
Hyvää viikonloppua itse kullekkin.

t. Ikiteini

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti