torstai 21. helmikuuta 2013

Perheen parissa

 Vaik asunki nykyää omillani, nään silti mun perhettä- ja varsinki äitiä- tosi usein, yleensä viikottain. Oon mielestäni aika onnekas et välit perheeseen on näinki hyvät. Asutaan loppujen lopuks tosi lähekkäin, vaan n. puolen tunnin kävelymatkan päässä toisistamme. Toisin ku ehkä joillain, lyhyt välimatka  ei todellakaan ahdista, päin vastoin. On kiva ku vanhempien luokse pääsee kätevästi vaikka kävellen. Plussana se et pääsen kans näkee mun lemppari pupuja useemmin!
 Päivän alkuperäsiin suunnitelmiin kuulu shoppailu mamin kaa ja sen jälkee ravintolaillallinen koko perheen voimin, mut aikataulut ei auton huollon takia mennykkää ihan nappiin joten päädyttiin toteuttaa ohjelmanumeroista ensimmäinen ja siirtää suosiolla ulkon safkailu huomiselle.
 Koska oon jäämässä porukoitten luo yöks, meil oli koko ilta aikaa tehä vaik mitä. Houkuttelin siis äitin pienelle kävelylenkille ulos ja nappasin kameran messiin.
Oli ihan super mahtavaa huomata et vaik kello läheni puol viittä, ulkon oli viel täysin valosaa. Tarkottaa sitä, et kevät lähestyy. Jes! Tykkään kyl talvesta ja lumesta,  mut pimeys ei oo mua varten. Muutun vaan tosi väsyneeks eikä energiaa löydy samal taval ku keväällä ja kesällä.
Loppuilta vierähtiki sit youtube-videoita ja telkkarii katellessa. Nyt meen safkailee mamin tekemää suklaapuuroo ja ehkäpä ehitään viel pelaa erä mun favourite lautapelii Blokusta!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti