sunnuntai 30. joulukuuta 2012

Sweet Sunday

 Sunnuntai ja ah, vapaapäivä! Oon ottanu koko päivän nii chillisti ku mahollista ja valmistautunu henkisesti uuden vuoden aaton yli kaheksan tunnin työpäivään. Tänää ohjelmas oli mm. shoppailuterapiaa yhen mun parhaimman frendin Even kaa. Kauppojen koluumisen jälkee suunnattii meitsille ja iloseks ylläriks törmättii pihal mun kämppikseen Toniin sekä Tonin frendiin Toniin. Täytyy kyl sanoo et meitsin mielest kaks saman nimist ihmist samas paikas aiheuttaa aina enemmän tai vähemmän hämmennystä.
 Ku päästii fotoomisen jälkee vihdoin sisälle asti ni kaivoin mun manikyyrikamat esiin. Oon tänä vuonna luvannu parillekki frendille joululahjaks manikyyrin ja Eve oli yks niistä. Kokonaisuuteen kuulu vanhan lakkauksen poisto, kynsien hionta, käsikylpy, kynsikuorinta, kynsinauhojen hoito, käsihieronta ja lakkaus. Vähä eri rutiini ku koulus tehää, mut asiakkaan tarpeiden mukaa mentii.
 Valmis lakkaus koristeluineen päivineen, lukuunottamatta sitä et siistiminen oli kesken. Meitsi fiksuna ku rupes taas fotoo ennen ku oli tehny koko homman loppuun. Ei näin.
 Alfa hengaili perinteisee tapaa lähistöl ja ihmetteli meijän touhuumist. Varmaa maailman utelian ja osallistuvin otus. Samaa ku vois viel sanoo mun hämiksist. Oon todennu et nei ei viittä senttii pidempii matkoi liiku päivän aikana, oikeestaa seki on jo saavutus. Aika laiskaa.
Ps. Tää pienempi kaveri sai eilen itelleen nimeks Fluffy. Meitsin mielest kyseinen nimi sopii sille ihan täydellisesti, mut jostai syyst porukka tuntuu jatkuvasti esittävän eriäviä mielipiteitä asiasta... Ihme jengii.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti