keskiviikko 26. syyskuuta 2012

Sani and I


Tää päivä oli siin mieles spesiaali, et pääsin näkee pitkäst aikaa Sanii, yht semi hyvää frendii jota näin viimeeks joskus vajaa vuos sitte. Hävettää melkei et oikeesti on antanu nii pitkän ajan kuluu ilma yhtää näkemist, mut Sanin puol vuot intis, mun duuni ja nykyää kans koulu on jotenki vaa vieny nii paljo aikaa et tapaamiset jäi.


Ehdotin pient kuvaussessioo pihal ja Sani suostu hommaa ilomielin. Huomas taas et mikä ero on kuvailla ihmisen kaa joka tietää aiheest enemmänki ku niitten tyyppien kaa joille kamera oli aika vieras väline ennen mua (sori kamut, älkää loukkaantuko! Oon kouluttanu teit iha hyvin). Yhteistyö vaa pelitti Sanin kaa vähä paremmin.




Tykästyttii Sanin kaa noihin sähkölinjoihin. Don't know why, mut ne vaa näytti jotenki överi mageilt.




Ilta rupes pikkuhiljaa pimenee ja viilenee muutenki sen verran et siirryttii takas sisätiloihin hengailee ja syömää pullaa (!!!). Kuvaaminen oli yks aika yleinen keskustelunaihe ja innostuinki sit nii et ajattelin huomen lähtee kokeilee mun makro objektiivia, jos sää sallii. Häpeäkseni joudun tunnustaa et se on ollu mulla yli vuoden, mut oon käyttäny sitä ehkä kahdesti? Shame on me.



Näihin kuviin, näihin tunnelmiin. Huomen sit vähä makro-matskuu, mikäli toteutan ideani. Hyvät yöt kaikille.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti