torstai 27. syyskuuta 2012

Sadepäivä

Vähä sadepäivän fiilistely kuvia. Kävin tänää testailee fotoomist makron kaa, mut olin melkosen surkee käsittelee sitä. Alku aina hankala, et kai mä täst viel kehityn.




Noit seittejä  kuvaillessa pohdin mun hämähäkkikammosia frendejä. Ite tykkäilen hämiksist ja noi verkot on jotain niin upeeta! Miten ne otukset tekee ton, oikeesti. Ihme väkertämistä.





Tähän loppuun nöyrä pyyntö. Voisko joku kiltti jeesata mua ton makron kaa? Kuvat on ihan jees (kai), mut koin kyl olevani vähän hukassa koko objektiivin idean kanssa. Tällasia kuviahan saa ilman makroakin?



2 kommenttia:

  1. "Ihan jees" :D Toi viimone kuva oli ainaki äly upee! Samoin seittikuvat! :]

    -Riina-

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha, kiitti kiitti :D oon viel vähä epävarma mun taidoista, mut kiva kun joku tykkää! :)

      Poista