sunnuntai 6. heinäkuuta 2014

Kulttuurielämyksiä

Pari vuotta sitte kävin äitin ja kummitädin kaa kattomassa Peter Pan- näytöstä Suomenlinnan kesäteatterissa. Rakastuin esitykseen niin paljon, et kävin kattomassa sen peräti kahdesti. Viimevuotinen esitys skipattii, mut tänä vuonna Alice in Wonderland houkutteli meiät uudestaa paikanpäälle.

Sää oli upee ja koska oltiin reippaasti etuajassa, ehittii ennen näytöstä kierrellä saarta ympäri ja testaa kesän uutuus jädejä. Mulla oli pahoja valinnanvaikeuksia, joten äippä tarjos mulle kahen pallon tötterön- sateenkaarijädeä ja vanilja-päärynää. Nam!

Itse esityksestä.... upea. Kertakaikkiaan mieletön! Se oli sekotus Disneyn Liisa ihmemaassa- elokuvaa, Tim Burtonia ja jotain ihan uutta, jotain nerokasta. Mulla on älytön hinku käydä katsomassa ko. näytös uudelleen, mutta saa nyt nähä. Vaikka liput on opiskelijahinnoin edulliset, niin olis sitä rahaa muuhinki laitettava (oi kyllä, mun opiskelijaetuudet on elokuuhun, osa jopa syyskuuhun asti voimassa, koska VR-kortti). Mä niin suosittelen tota näytöstä kaikille. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti