maanantai 9. joulukuuta 2013

Juhlapäivä x2

 Viimeviikon perjantaina juhlittii sekä Suomen itsenäisyyttä että mun poikaystävän pikkuveljen lakkiaisia. Kaks kärpästä yhellä iskulla niin sanotusti. Ilmanen, super hyvä ruoka oli myös erittäin tervetullu opiskelijan arkeen.
 Oon aina tykänny erilaisist tapahtumista ja juhlista, mut jostain syystä toisten ihmisten suvun ollessa paikalla koen aina olevani vähä jäykkä yrittäessäni kovasti esittää sivistynyttä politiikasta puhuttaessa, vaikken tosiasiassa tietäis mistään mitään. Omassa suvussa oon tottunu siihen et juhlissa joku saattaa yhtäkkiä alkaa laulamaan tai keksii jotain muuta yhtä hauskaa. Myös huumori on omaa luokkaansa ja saattaa usein olla jopa mauttoman rajoilla kipuilevaa tai joidenki mielestä hieman loukkaavaa läpän heittoa ja on tietysti täysin ymmärrettävää, ettei sellasta voi viljellä kaikkien ihmisten seurassa. Ehkä se on se epävarmuus sanomisien suhteen joka aiheuttaa tietynlaisen rautakanki takalistossa- efektin.
 Pieni jäykistely ei kuitenkaa oo koskaa pilannu mun juhlafiilistä ja kuten aina, mulla oli nytki ihan mukavaa.
Keväällä onki sit mun valmistujaiset ku saan käteeni paperit siitä et oon opiskellu itelleni ammatin. Hämmentävää, miten nopeesti kaks vuotta lopulta meneekää.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti