tiistai 19. marraskuuta 2013

Kohtaaminen

Tänää nostatettii esii muistoja ku pääsin näkemää yhtä Slovenian vaihdossa tapaamaani ihmistä ja tutustumaa samalla neljää uuteen opiskelijaan. Sloveniasta meinaa saapu viis vaihtaria Suomeen sunnuntaina, joukossa mulle ennestää tuttu Nina, jonka kaa ehittiin viettää aikaa sillon ku olin ite vaihdossa. En vaa voi uskoo et reilu kuukausi sitte mä palasin Sloveniasta Suomee ja nyt Nina on täällä! Kavereiden saaminen ulkomailta on ihan mieletön rikkaus ja varsinki sillon ku lähtee vaihtoon, on ihanaa ku paikanpäällä on joku joka osaa neuvoo ja opastaa. Mun kuukauden mittanen Slovenian matka oli ikimuistonen ja osa kiitoksista menee puhtaasti niille ihmisille joita siellä tapasin. Nyt mä haluun puolestani varmistaa et nää upeet tyypit saa yhtä mahtavia kokemuksia tääl Suomessa ku mitä mä koin omalla reissullani.

Welcome to Finland, girls!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti