lauantai 4. lokakuuta 2014

Maailmalla

Jo kaks viikkoa kulunu tien päällä ja taakse on jätetty niin Barcelona, Valencia, Ibiza kuin Rotterdamki. Luulin, että päivittäisin blogia aktiivisemmin reissussa ja postailisin kaikenlaisia super mageita matkakuvia. Toisin kävi. Oon ollut niin totaalisen keskittynyt pelkästään reissaamiseen ja ympäriinsä ravaamiseen, että koneella käytetty aika on hyvin pitkälti mennyt joko erinäisten lentolippujen ja hotellien varailuun tai pikasten facebook-päivitysten tekemiseen.

Ei sillä, että blogitauko haittais. Ehkä se on vaan parempiki niin, että reissussa keskitytään reissuun, muu hoidetaan sitte myöhemmin. Nyt kuitenki istuttuani jo pari tuntia Amsterdamin lentokentällä yksinäni, tietäen, että vielä pari tuntia odotusta on edessä päin, ajattelin, että on sopiva hetki pikakatsaukselle.

Yksin mun ei oo tarvinnu tätä matkaa kokea. Avopuoliso pysy mun rinnalla aina tänne  lentokentälle asti. Mun suunta on kuitenki Lontoo, Tapsan suunta Helsinki. Koti-ikävä ois jo, mut toisaalta ootan niin innolla matkan viimestä etappia. 

Jänniä asioita on tapahtunu tän matkan aikana ihan älyttömästi ja niitä tulee taatusti tapahtumaa viel muutama lisää. Yks asia on ainaki varmaa: reissussa kuluneet pari viikkoa on antanu mulle enemmän ku mitä odotin. Oon oppinu ja nähny niin paljon uutta. Eikä tää oo vielä edes ohi!

Parin tunnin päästä se on hyvästi Hollanti, tervetuloa saarivaltio! Mä tiedän, että mua odotetaan jo.

2 kommenttia:

  1. Sulla on ihanan oloinen blogi :) Innolla jään odottamaan sun matkapostausta, toivottavasti teet semmosen !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon kommentista! Aion todellakin tehdä useammankin postauksen kunhan palaan takaisin koto-Suomeen. Sen verran paljon on hyvää materiaalia kertynyt reissun aikana. Ei muuta ku stay tuned! :)

      Poista